Stortingen
-
Het lukt me niet om een storting te maken. Wat kan ik doen?
Als het je niet lukt om een storting te maken, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • Je saldo is niet toereikend: herlaad je bankkaart of prepaidkaart en probeer opnieuw • Er lijkt iet...
-
Hoe kan ik mijn limieten wijzigen?
Er zijn 2 soorten limieten op CasinoBelgium: persoonlijke limieten en de standaardlimiet. Persoonlijke limieten Je kunt je persoonlijke limieten op elk gewenst moment wijzigen via de inste...
-
Je wilt je legale limiet uitschakelen, is dat mogelijk?
Ja. Ga hiervoor naar uw accountinstellingen en klik op de knop "limiet opheffen": Uw verzoek wordt automatisch doorgestuurd naar de Gambling Commission. Binnen 72 werkuren zullen zij b...
-
MIjn transactie werd geweigerd door HiPay. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geldt te storten, maar je transactie wordt door HiPay geweigerd of als je een probleem ondervindt met de betaalpagina van HiPay, zijn daar meerdere redenen voor mogelijk: • J...
-
Mijn storting duurt al meer dan 10 minuten. Wat kan ik doen?
Als je storting al meer dan 10 minuten gaande is, is het mogelijk dat er een fout tijdens de transactie opgetreden is en dat deze daarom niet goed is doorgekomen. Vergeet niet dat onze teams a...
-
Ik vind mijn storting niet terug in mijn geschiedenis. Hoe weet ik of het goed is uitgevoerd?
Als je storting niet in je geschiedenis wordt getoond, is er een fout opgetreden tijdens je transactie. Vergeet niet dat onze teams al je pogingen om een storting te maken, bijhouden. Het be...
-
Ik wil een storting uitvoeren met een paysafecard prepaidkaart. Hoe doe ik dat?
Ga naar een verkooppunt of bestel je prepaidkaart online op de website van paysafecard om je prepaid paysafecard-kaart te ontvangen. Als je jouw prepaidkaart eenmaal hebt, kan je die op onze s...
-
Kun je geld storten of opnemen van een bankrekening die niet van jou is?
Nee. Om veiligheidsredenen kun je een bankrekening die niet van jou is niet gebruiken voor stortingen en opnames, zelfs niet met toestemming van de rekeninghouder. Dit staat in artikel 6 van o...
-
Ik ondervind een probleem met bij storten via Ogone. Wat kan ik doen?
Als je een probleem hebt met storten via Ogone en je geld is afgeschreven, kun je ons het bewijs van debitering sturen samen met alle relevante informatie (referentie, tijd, transactie-ID) zod...
-
Hoe doe je een snelle storting via een QR-code?
Met een snelle storting via QR-code kun je snel een storting doen met je smartphone. Toegang tot deze stortingscode vind je aan de rechterzijde van je pseudo en de stortingsknop. Zo maak je ee...
-
Wat is het minimale en maximale bedrag dat ik kan storten?
https://www.casinobelgium.be/nl/hulp/standaard-stortingslimietHet minimale stortingsbedrag is € 10 In België zijn je stortingen vanaf 21 Oktober 2022 beperkt tot maximaal € 200 per week. Al...
-
Mijn transactie werd geweigerd door paysafecard. Waarom? Met wie moet ik contact opnemen?
Als je probeert geld te storten, maar je transactie door paysafecard geweigerd wordt of als je een probleem met de betaalpagina van paysafecard ondervindt, zijn daar meerdere redenen voor moge...
-
Kan ik mijn stortingsgeschiedenis verwijderen?
Nee. Dat is helaas niet mogelijk.
-
Wat zijn persoonlijke stortingslimieten?
Er bestaan 3 soorten persoonlijke stortingslimieten: 1. Dagelijkse limiet De dagelijkse limiet houdt rekening met stortingen van de afgelopen 24 uur, op elk moment. Voorbeeld: Op dinsdag 11/...
-
Ik ondervind een probleem bij het storten via Aion. Wat kan ik doen?
Aion Bank biedt geen Bancontact-kaarten of -systemen aan, alleen Mastercard debetkaarten. Transacties worden daarom niet op dezelfde manier beheerd als bij een andere bank. In tegenstelling to...
-
Hoe kan ik geld storten op casinobelgium.be ?
Om op deze online spelsite te spelen met echt geld, kan u een bedrag storten aan de hand van één van de volgende betalingswijzen: - Bancontact Mobile- Hipay- Ogone- Paysafecard